سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار ایران و جهان

بهبود کیفیت هوا با روف گاردن

    نظر

بهبود کیفیت هوا با روف گاردن | چگونگی بهبود کیفیت هوا با روف گاردنروف گاردن


 

  • بهبود کیفیت هوا با روف گاردن | چگونگی بهبود کیفیت هوا با روف گاردنروف گاردن

    بهبود کیفیت هوا با روف گاردن مطلب از بخش آموزشی سایت روف گاردن نوول چوب . در این بحث متخصصان نوول چوب بنابر آن دارند تا مواردی درباره روف گاردن خدمت شما همراهان گرامی بیان دارند. این مطالب ترجمه مقالات و راهنمای سایت‌های معتبر بین‌المللی می‌باشند. گروه آموزشی نوول چوب، امید دارد “بهبود کیفیت هوا با روف گاردن” از سری مقالات آموزشی برای خوانندگان مفید باشد.

    بهبود کیفیت هوا با روف گاردن

    در طول 70 سال گذشته، با افزایش شهر لس آنجلس، درجه حرارت شهر افزایش یافته است. گزارش شده است که درجه حرارت بالا در لس آنجلس افزایش قابل توجهی از 97 درجه فارنهایت (36 درجه سانتیگراد) در سال 1937 به 105 درجه فارنهایت (40 درجه سانتیگراد) در دهه 1990 نشان داد (HIG، 2000). این روند افزایش دما با افزایش شهرنشینی به طور معمول به عنوان جزیره حرارت شهری (UHI) شناخته می شود.

    دانشمندان بر این باورند که یک علت مهم این اثر جایگزینی مناطق پوشش داده شده توسط پوشش گیاهی با مواد ساختمانی تیره رنگ است، مانند آنچه که معمولا در جاده ها و سقف استفاده می شود. این مصالح ساختمانی بیشتر انرژی خورشید را جذب می کند و بسیار گرم می شود و به این ترتیب به اثر UHI کمک می کند. جایگزین کردن سطوح سقف تاریک با سقف های سبز می تواند به کاهش این روند کمک کند.

    شیوه های مختلفی وجود دارد که در آن سقف های سبز به منظور کاهش اثر جزیره حرارت شهری عمل می کنند.

    سقف رنگی تیره بیشتر انرژی خورشید را از سقف سبز جذب می کند. این انرژی سپس از سقف تاریک به عنوان گرما منتشر می شود. نتایج سقف سبز شهرداری شهر شیکاگو نشان می دهد که دمای سطح تابستان بعد از ظهر در یک سقف مجاور سیاه و سفید که تا دمای 50 درجه فارنهایت (28 درجه سانتیگراد) گرمتر از دمای سقف سبز شهر است. حتی یک سقف رنگی نزدیک در اطراف، دمای پائین 11 درجه فارنهایت (6 درجه سانتیگراد) بالاتر از سقف سبز (شهر شیکاگو، 2001) بود.

    سقف سبز می تواند دمای سطح حتی پایین تر از یک سقف رنگی را به دلیل خنک کننده فراهم می کند که از طریق استفاده از گیاهان از طریق یک فرایند به نام تبخیر تعرق به دست می آید. بسته به نوع گیاه، تا 99.9? آب از طریق ریشه ها ممکن است از طریق برگ ها (CSU، 2002) گسترش یابد. انرژی حرارتی از هوای اطراف گرفته شده است تا این آب را به بخار آب تبدیل کند که یک اثر خنک کننده را تولید می کند. تبخیر و تعرق 40 گالن (150 لیتر) آب (در مورد آنچه که توسط یک محیط، در یک روز درختان به درستی آبیاری می شود)، کوره کافی برای جبران گرما تولید شده توسط 100 لامپ 100 وات، هشت ساعت در روز ( روزنفلد و همکاران، 1997).


    معرفی خدمات نوول چوب

    نوول‌چوب با هدف ارائه بهترین کیفیت در خدمات به تمامی کسانی که علاقمند به دکورهای چوبی هستند، فعالیت می‌نماید. نوول‌چوب بیش از 10 سال است که در زمینه‌های زیر:

    • مختلف دکوراسیون داخلی،
    • دکوراسیون فضای باز،
    • انواع متریال،

    فعالیت می کند. و توانسته است با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در زمینه‌های یاد شده و همچنین استفاده از به روزترین امکانات و تجهیرات، رضایت مشتریان خود را کسب نماید.


    نمونه کارهای روف گاردن

    نوول‌چوب مفتخر است که با بهره گیری از کادری مجرب و استفاده از متریال‌های درجه یک با انواع چوب‌های کمیاب طرح‌ها و نمونه کارهای دکوراسیون داخلی خود را با تنوع بالایی ارائه دهد. در صورت تمایل با کلیک بر روی دکمه زیر شما می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

    Read more


    جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید: